Wednesday, May 8, 2013

Wndu kat dairi kesygn...

salamm...
haii wahaii blogger t`syg...
da sekian lame aku tinggalkn ko.... rsenyew da b`habuk...
tp setiap kali aku igat ko hnye mse aku cdeh jew kn?
mntx maf cgat2... ko kwn aku dunie akhirat... ko la tmpat aku luahkn perasaankn perasaan..
syg ko dairi.... t.kasih sbb ko sudi dgar mslh aku...
aku ni x rmai kwn sbb 2 ssh nk kongsi cter... wlupun aku xde kwn tp aku ade diri aku sndiri..
hmmm start aku kat uum ni aku bz sgt3x smpai xde mse aku nk luangkn dgn ko...
maf sgt3x... hidup aku kosong sgt3x.. sbb xde kluarge d`smping aku..
aku rse aku dok kat cni diri aku mcm tunggul... :(
aku xto la mnusia yg xpnh mlakukan ksilapn... xpa aku da mntx maf tp nk mafkn @ xnk t`pulang...
kdg2 kter ni sbgai mnusia xdpat nk puaskn sume kehndak manusia...
kdg2 dye just igat kburukan @ ksilapan kter shje tp kbaikan yg pnah kter buat lgsg d`buang ktepi..
hinenyew rase diri ni... wahai dairi npe la nsib aku selalu mcm ni?
2thn lpas aku da rse sedih yg t`amat sgat npe la kbahagiaan ssh nk ade dlm diri aku ni kn?
aku sedaya upaya nk buat owg hpy smpai diri aku pun aku tolak tepi...
tpi owg wat aku mcm sampah + mcm xde perasaan... ya allah cdehnyew aty ni...
smpai bler aku kene hdup cm ni ya allah? kew mmg aku d`takdirkan cm ni?
aku da give up nk hdup cm ni... skit sgt aty niii...hmmm
ape yg aku try nk bhgiekn owg laen tp aty aku jgk tetap d`sakiti...
wahai aty sbar k.. allah taw kekuatan kter + mcm mne dugaan yg dye nk bg...
allah xkn bg ujian yg xmmpu kter buat pd seseorg 2...
smile always k... sbar jew... biar owg wat kter mcm tunggul nnt biar allah yg blas k..
okkk la nk wat asgmnt ni nnt bler de mse aku tulis lg k..
salam syg, 
- nana -

No comments:

Post a Comment

cursor

Free N Blackadder MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com