Sunday, May 19, 2013

alhmdulilah :)

assalamualaikum wahaii dairiku,,,
alhamdulilah diri ni masih d`beri kesmpatan utk bernafas..
hmm hari ni pgi2 lg kelas dah cancle tp taw last minit,, adoiiyaiii wt penat jew dtg..
hmmm hri ni alhmdulilah still dpat mkn wlupun lauk da b`tukar dri ayam kpd sayur bendi..
tp aku tetap bersyukur...hmmm hrap bersbarlah kpd nfsu makan aku ni k..
wet da xbyk da..hmm tp aku kat cni masih ade lg sbln,,,
lps 2 balik cuti sem... adoiii
mse cuti sem aku nk tingkatkan balik stamina aku..
aku xnk owg2 laen kutuk2 aku da... " owg laen pun sakit tp ko pun kene lawan la penyakit ko 2" 
hmm ayat ni mmg mnyakitkan aty aku...
xpa sem baru aku harap sgat stamina aku kuat...
aku nak buat smua aktiviti klo bleh...hmmm insyallah la...hmmm
aku berharap sgat2 aku jdi mcm dlu...
okk la smpai cni jew kowt...
xoxo,
-nana-

No comments:

Post a Comment

cursor

Free N Blackadder MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com